tirsdag den 1. september 2015

Dyrehold! Hvilket dyr? What to do!?

Så blev modul 11 skudt igang og straks skulle vi igang med en individuel opgave. Denne opgave går ud på at vi hver især vælger et dyr, som vi vil iagttage og tilegne os viden omkring i løbet af de kommende 4 uger.

Jeg var meget i tvivl om hvilket dyr jeg skulle vælge, og det endte med at blive en hund.
Jeg er opvokset med hunde, dog har hunde ikke været en del af mit voksenliv - så jeg har valgt at følge min venindes hund Tulle.

Tulle er en fransk bulldog på 4 år, den er i farven fawn og vejer 11 kg.
Det der kendetegner den franske bulldog er den lille og tætbyggede krop, fladnæset hoved og kort medfødte hale. Af natur er fransk bulldog stædig og kræver derfor en fast og kærlig opdragelse.
Disse ting gør sig også gældende for Tulle, og derfor er mit mål at udfordre hende lidt og se hvor meget hendes stædighed spiller en rolle.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar